Campanyas

L’EDUCACIÓ NO ÉS UN CONTE

61 milions de nins i nines en el món estan sense escolaritzar i aprop de 200 milions a pesar d´haver estat escolaritzats no aconsegueixen les competències bàsiques a causa de la qualitat precària de l’enseyança que reben.

Vos presentem a continuació una dinàmica que té com a objecte treballar en família el valor de l’educació com a motor de canvi. Ens agradaría que treballàreu en el vostre llar les realitats de l’educació en altres llocs del món i que ajudeu als vostres fills i filles a escriure les vides dels nins i nines presentats en la dinàmica.

Punxant en cada enllaç podeu baiixar-vos l’activitat, unes fitxes que a manera de conte inicien la història de Hugo, Kavita i Therese. Esta activitat la podeu completar amb el material de l’activitat ‘¿Cómo és el meu cole?’ dinàmica que per mitjà d’entrevistes, a diferents nins i nines, ens descriu la realitat educativa de Bolívia, Camerun i Índia.

Fitxa activitat:La educació no és un conte”

Contes:

Hugo el pastoret de Chayanta

Kavita la filla de Veena

Therese la nina que volia ser mestra