On estem

Natxo Oyanguren

Activitat de la seu

Oficina de cooperació internacional

Al món hi ha 2.700 milions de persones que sobreviuen amb menys de dos dòlars al dia, per la qual cosa es fa imprescindible el canvi cap a estructures socials més justes. No obstant això un canvi global d’aquesta naturalesa comença, per un canvi individual, un canvi en la nostra manera de relacionar-nos, amb la gent i amb les coses. Necessitem un canvi de valors i una comunicació de fons i projectes que facen possible un món més humà, centrat en la dignitat humana, no en els diners.

Des de Itaka Escolapios som conscients d’aquesta necessitat i de la importància de recolzar processos educatius a llarg termini perquè són la major eina transformadora. Treballem en xarxa per a millorar l’intercanvi, la interculturalitat i les relacions des de les nostres oficines de cooperació a Bilbao, Cochabamba, Governador de Valadares, Granada, Pamplona, València a Espanya i Venezuela, Vitòria, Yaoundé i Zaragoza.

Albergs, cases de convivència

Alfabetització i reforç escolar

Centres de pastoral amb joves

Escoles d´educators