Errotazarra

noeliaescolar@itakaescolapios.org

Coordinador/a:
Natxo Oyanguren

Barria pertany al municipi de San Millán, que té una extensió de 85,04 km2, una altitud de 600m i una població de 713 habitants. Es troba dins de la Llanada Oriental Alavesa.

Està format per 15 localitats: Ordoñana (on està l’Ajuntament), Adana, Aspuru, Txintxetru, Eguilaz, Galarreta, Luzuriaga, Mezkia, Munain, Narbaiza, Okariz, San Román de San Millán, Ullibarri-Jauregi, Vicuña i Zuazo de San Millán.

Per a arribar des de Vitoria (distància: 24,8 km. Temps aproximat de viatge: 35 min.), cal recòrrer la N-104 durant 1,7 km. La carretera passa per Elorriaga, Arkaute, Ilarratza i Matauko.

Gira cap a la dreta a la A-4107 (36m), tomba a l’esquerra per a continuar per la A-4107 (10m), segueix recte (6, 2km). NO anar en direcció a Pamplona ni San Sebastià. Seguir indicacions en direcció cap a Ozaeta, girar a la dreta a la A-3012 (10,2 km). Passar per Maturana, Ozaeta, Hermua, Larrea i Axpuru. En aquest últim poble hi ha un cartell que assenyala Barria a 400m, cal tombar a l’esquerra per entrar.

També es pot arribar a l’alberg amb transport públic, des de l’estació d’autobusos de Vitoria-Gasteix es pot agarrar un autobús que deixa a 400m de la casa (Parada Cruce Barria). Horaris d’autobusos

L’alberg té capacitat per a 50 persones. Disposa de calefacció i aigua calenta. La cuina està totalment equipada amb rentaplats, forn i microones. Hi ha sales de reunions amb televisió i dvd. Disposa de wifi a totes les instal·lacions. Com a la resta d’albergs que gestiona la Fundació Itaka-Escolapios, existeix una capella d’ús exclusivament religiós.

A l’exterior hi ha grans zones d’esbargiment per a descansar, jugar o practicar l’esport.

La casa pot llogar-se completa i està totalment equipada. Tenen prioritat de reserva els col.legis, escoles, parròquies, clubs de temps lliure i associacions educatives.

Pots fer la teua reserva enviant un correu a la coordinadora de seu de la fundació a Vitòria, o telefonant al 626060900 o al 664278559. En tot cas, has de confirmar la reserva amb la seu de la fundació per fer constar la validesa.